/Files/images/4987.jpg

" Лише творчий учитель може бути джерелом успіху своїх вихованців".

В Сухомлинський


Як показує досвід, конкурс "Учитель року" - це прекрасна школа самоаналізу діяльності педагога, певний етап сходження вгору та стрімкого руху вперед, спілкування з однодумцями, обмін досвідом.

Тож запрошуємо всіх бажаючих учителів-новаторів, учителів-ентузіастів, учителів-творців до активної участі в цьому нелегкому, але такому значущому для кожного педагога марафоні педагогічних ідей і думок.

У 2015/2016 навчальному році конкурсні випробування інтелектуального змагання професійної майстерності пройдуть учителі англійської мови, предмета "Захист Вітчизни", історії, математики.

Бажаємо кожному учасникові успіху та віри у свої сили, у повній мірі розкрити свій педагогічний талант. Кожному конкурсантові - здоров'я, невичерпних творчих сил, натхнення, нових професійних висот, удачі, здійснення всіх планів і задумів!

Замальдінова Юлія Василівна,

/Files/photogallery/570/_DSC0218.jpg

учитель математики, "спеціаліст першої категорії" учасник конкурсу "Учитель року - 2016"

ТЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЮ:

"Ігрові форми навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики"

МОЄ КРЕДО:

"Не в кількості знань полягає освіти, а в повному розумінні й майстерному застосуванні всього того, що знаєш" (Дістервег)

МОЇ АНКЕТНІ ДАНІ:

Народилася 03.12.1974р.

Громадянка України

Освіта вища. Закінчила у 1997 році Харківський державний педагогічний інститут ім. Г.С.Сковороди, одержала спеціальність математика.

Педагогічний стаж 24 роки

Одружена. Маю доньку

Проживаю у м.Мерефа Харківської області

ХАРАКТЕРИСТИКА ВЧИТЕЛЯ

Замальдінова Юлія Василівна має високий рівень науково-теоретичної підготовки, глибокі і різноманітні знання з математики, володіє сучасними методами її викладання, запроваджує елементи інтерактивного навчання, працює над темою "Ігрові форми навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики". В процесі вивчення математики, алгебри, геометрії, алгебри та початки аналізу включає учнів в активну пізнавальну діяльність, розв'язання проблемних ситуацій.

Уроки проводить на достатньому та високому науково-методичному рівні. Забезпечує прктичну спрямованість викладання математики, створює необхідну комунікативну атмосферу, використовуючи інтерактивні форми і методи навчання,які дають змогу стимулювати учнів до активної пізнавальної діяльності та сприяють формуванню соціальної, полікуьтурної, конмунікативної компетенції.

Здійснює міжкурсові та міжпредметні зв'язки, вчить учнів працювати з підручником, комп'ютером, додатковою літературою. На її уроках панує дух довіри, співпраці, творчого пошуку, що сприяє самовираженню кожної дитини. Велику увагу приділяє роботі з обдарованими дітьми, проводить з ними індивідуальні заняття, залучає їх до участі в засіданні гуртка "Інтелектуальні ігри". Її вихованці протягом останніх років беруть активну участь у районних виставках, конкурсах, ярмарках, турнірах, входять до десятки кращих за результатами ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики.

Юлія Василівна - активний учасник районних семінарів вчителів математики. Бере участь у професійних конкурсах: у районній виставці-ярмарку педагогічних ідей і технологій, конкурсі "Учитель року-2012"

Нагороджена грамотами Мереф'янської міської ради, Подякою відділу освіти Харківської райдержадміністрації.

Високий рівень культури, професіоналізм забезпечують їй авторитет серед учнів, колег, батьків учнів. Ініціативна, працьовита, чесна, порядна, доброзичлива, чуйна, вимоглива до себе, принципова.

МОЯ ТВОРЧІСТЬ

/Files/images/732209-7.jpg

(Презентація)

Тиждень математики

Авторські видання для користування у роботі

Використання ІКТ на уроках математики

Вікторина. Правил дорожного руху

Комплекс бесід з попередження дитячого травматизму

Форми позакласної роботи з математики

Дидактична гра ( 8 клас )

Урок-ділова гра у 9 класі

Урок-дослідження у 5 класі

Урок-вікторина у 8 класі

Урок-казка у 5 класі

Урок-мандрівка у 5 класі

Робота класного керівника. Попереджаємо дитячий травматизм.

КАВЕРДІЙ НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА,

учитель української мови та літератури, "спеціаліст вищої категорії", "Вчитель-методист", займана посада - директор школи.

/Files/photogallery/570/фото директора.jpg

"Якщо ви вдало обрали труд і вклали в нього свою душу, то щастя само вас відшукає." (Аристотель)

ТЕМА, НАД ЯКОЮ Я ПРАЦЮЮ:

"Нестандартна форма проведення уроку у роботі з обдарованими учнями"

МОЄ КРЕДО:

Символом віри, стійкими переконаннями людини є життєве кредо. Кредо значить "вірю". Моє кредо:

"Щоб мати право вчити, треба постійно вчитися самому."

МОЇ АНКЕТНІ ДАНІ:

Народилася 05.02.1952

Громадянка України

Освіта вища. Закінчила у 1973 році Харківський педагогічний інститут ім. Г.С.Сковороди, одержала спеціальність українська мова та література.

Педагогічний стаж 42 роки

Одружена. Маю двох синів

Проживаю у м.Мерефа Харківської обл.

ХАРАКТЕРИСТИКА ВЧИТЕЛЯ:

У моїй свідомості давно вже вималювалася модель значущих якостей учителя, які я сповідую:

Професіоналізм

Розум

Культура

Любов до дітей

Знання

Творчість

Дисциплінованість

Комунікативність

Почуття гумору

Ерудиція

Працелюбство

Активність

Інтелігентність

Доброта

Захопленість

Справедливість

Тактовність

Порядність

ОПИС МОГО ДОСВІДУ РОБОТИ

ТВОРЧІ ЗДОБУТКИ:

Використання інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури

М.Вороний Біографія (11 кл)

Олесь Гончар. Тронка. Новела "Залізний острів" ( 11 кл.)

РЗМ Лист. Адреса ( укр. мова 11 клас)

Готуємося до ЗНО ( Тести з укр. мови 11кл.)

Готуємося до ЗНО ( 300 тестів з укр.літер.)

Готуємося до ЗНО ( Тести з укр. літ. 11 к.)

Матеріали до вивчення біографії Олеся Гончара ( 11 кл.)

Розробка уроків за творами В.Шевчука ( 11 кл.)

Зразок твору-роздуму за темою "Якби я був мером міста" (10 кл.)

Пам'ятними місцями Харківщини (Презентація)

До Дня української писемності та мови

Пам'яті Великого Кобзаря (Презентація)

Готуємося до ЗНО. Літературні роди.

Кiлькiсть переглядiв: 1412

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.